Un parteneriat deosebit de ciudat s-a infiintat intre una din cele mai puternice companii din lume si o firma producatoare de….dulciuri. O napolitana va fi scoasa intr-o editie limitata sub numele de ..Youtubebreak!
Nu este prima oara cand Google, detinatorul portalului de continut video youtube, se inspira din produsele dulci, mai ales daca avem in vedere ca a botezat “KitKat” o versiune de Android, sistemul de operare destinat tabletelor si telefoanelor. Iata insa ca relatia de colaborare cu un alt gigant din industria prodcatoare a dulciurilor a juns la un alt nivel, pentru ca cele doua companii sunt gata sa lanseze pe piata o editie limitata a unor napolitane, care vor purta denumirea de “Youtubebreak” pe ambalaj.
Nu mai putin de 600.000 de napolitane purtand surprinzatorul logo vor fi lansate pe piata in cateva zile, analizandu-se posibilitatea sa ajunga si pe piata din Romania. Realizarea grafica va avea 72 de variante, iar cele doua companii incearca sa sarbatoreasca intr-un mod original 80 de ani de activitate al companiei de dulciuri.
(M.N.)